Pertunangan Yaya & Syahrul

Mamai, capai BB, teks,

“Pukul berapa mekap yaya?” saya bertanya kepada Yaya melalui sms.

Waktu ketika itu ialah 11.30 pagi.

“Pukul 12” ringkas dibalas.

Duhhh!!

*Tepuk dahi.

Terus bergegas bersiap diri.

Yaya ialah sepupu saya dan rumah kami yang berdekatan membuatkan saya rasa begitu tenang sehingga terlupa nak bertanya tentang tentatif hari tersebut.

Pilihan hati si Yaya ialah seorang anak muda bernama Syahrul.

🙂

Kacak orangnya, Yaya pula comel, menjadikan mereka pasangan yang Ka-mel 😛

Majlis berjalan dengan lancar dan ceria.

Yaya yang memiliki perniagaan andaman sendiri , memudahkan lagi majlis yang serba merah jambu pada hari itu.

Semuanya disiapkan sendiri, menarik kan?

Saya kongsikan sedikit sebanyak gambar yang sempat dirakam di sana.

Untuk melihat lebih banyak gambar, lawati di fanpage Facebook saya ok~



Sweet kan? untunglah dah jumpa soulmate~

*where’s mine? 😛

Leave a Reply

